sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Hiihtoloma ☃

Heippa, eli nythän on alkanut hiihtoloma (ei ehkä kaikilla) joten itselläni olisi ollut aikomus mennä Lappiin mutta suunnitelmat muuttu joten en menekkään. Mutta pääsen kuiteskin huomenna tai tiistaina laskettelemaan johonkin (aika kauas) niin sitä tässä on tullut eniten ootettuu et pääsen ekan kerran tänä vuonna laskettelemaan. Mutta tänään siis olin tallilla aamulla kello: 9 koska koulukisat ja olin töissä siellä. Ja olin vaa ekat 2 luokkaa lähettinä koska oli aikomus lähtee perheenkaa kärkkäiselle. Itellä ei tullu oikeen mitää ostettuu muutako sisäpelikengät ja bedhead shampoota. Nyt vasta äsken tajusin mitä mun piti ees mennä oikeesti ostaa sieltä eli puhelin kuorii, nohh niitä ei sit tullu ostettuu ku unohin taas kerran. Eihä siinä muuta tässä nyt on kuvat niistä mun ostoksista.

Shampoo 15,90€
"Sisäpelikengät" 50,00€
Mitä te aiotte tehdä hiihtolomalla tai teette?

3 kommenttia:

  1. Mulla olis aikomus mennä mökille mutta mää en o viel kerenny mennä sinne joten lähetään sinne tänään illalla ja mökkimme sijaitsee oulussa :) Mulla olis sulle yks kysymys että harrastakko sää muuta kun ratsastusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiva, no piä hauskaa sit siellä. Ja en harrasta koska ratsastus vie koko aikani kokonaan vaikka käyn vaan 2krt viikossa mutta haluun keskittyy siihen vain eniten joten en haluu että jokin muu harrastus vie aikani ynm:)

      Poista
  2. onko tää uus blogi vai onko näitä kaks roope blogii ku osoite on melkee sama?:o vai oonk iha vääräs vai matkitko jotaki

    VastaaPoista