tiistai 21. tammikuuta 2014

Uusi vuokraponi, Roope !♥

Ei oo sit taaskaa tullu aikaseks mitää blogissa. Mun piti eka eilen jo tehä postaus mut ei ollu enää intoo tehä sitä mut nyt päätin et teen sen. Aluksi kerron nyt että talleiluni alkoi taas! Olin estevalmennuksessa 2 viikkoa sitten (8.1) joka oli minun "koe ratsastus" Roope nimisellä hevosella. Ja valmennushan meni ihan hyvin paitsi olin ekaa kertaa Roopen selässä (jos 5min kävelyä ei lasketa) eli Roope testaili mua koko ajan et esim. pysähteli ihan tahalteen ja ei meinannutkaan lähteä liikkeelle tai sitten et jos antoi "liika" pohkeita niin lähettiin ihan täyttä laukkaa toiseen päähä ja tehtiin pukkeja ku viimestä päivää. Mutta esteet meni aivan super mahtavasti ei mitään vaikeuksia mut yhessä vaiheessa vähän muka pelättiin sitä ääntä. Hypättiin nyt vaa tämmösii 20-30cm ristikko/pysty esteitä koska Roopella pitää hypätä mutta ei ihan liikaa. Ei siittä sit muuta tässä vähän kuvia jotka otti Mila Peltoniemi  näistä tuli vähän huono laatusia koska Mila halus ottaa mun Tamaron merkkisellä pitkällä putkella kuvia jolla on aika vaikeeta ottaa hyppy kuvia jos ei oo ennen käyttäny sitä. Mut laitan vaan tähän kaks kuvaa siittä valmennuksesta koska muut kuvat on otettu niin kaukaa..:)



19.1 Lauantaina meni aivan mahtavasti Roopella kun Laura valmensi mua (menin koulua) Roope kuunteli mua tosi hyvin. Alussa Roope oli et "toi tyttö varmaa luovuttaa heti, onneks nyt en joudu tekee töitä" mut se meni just toisinpäin eli en luovuttanut ja Roope joutu tehä töitä! Oon siittä ratsastus kerrasta tosi ylpee:) Vuokraan nyt 2krt viikossa Roopea eli Keskiviikkona ja Lauantaina.Tässähän tää postaus sit oli mutta meen huomenna ratsastamaan Roopella joten en tiiä kerkeekö huomenna tulla mitään postausta, mut jos ei tuu niin sitten Torstaina ainakin tulee!:)

2 kommenttia:

  1. postaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo heti kun saan Minnalta kuvia ja kun se on saanu tehtyy mulle uuen ulkoasun ja bannerin eli huomenna!:)

      Poista