keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Merry Christmas!❆⛄

Eli nyt esittelen joululahjani videolla, oon nyt enemmän kiinnostunu vloggaamisesta mutta en haluais lopettaa bloggaamista niin ajattelin sit et teen molempii ni sit on kaikki hyvin :) Niin, sain tänä vuonna kivoja lahjoja mut mulle ei oo nyt tärkeintä lahjat vaan se fiilis ja muutenki ku ootan vaa uutta vuotta että pääsen riehumaan parhaitten kamujenkaa kaupunkii :3 //Ani, Minja, Juse, Mila, + muut♥


Mää oon sit aika väsyny tossa videossa ku kuvasin sen "yöllä" ni mun silmät on melkee kiinni tossa...

Muute yhtä joululahjaani en näyttänyt tossa videossa koska se on niistä kaikista paras, elikkäs Miley Cyruksen Bangerz keikalle liput ♥ Oon tienny näistä jo kauan, eli siittä asti ku ne tuli myyntii lippu.fi:iin kun minä olin iskän vieressä aamulla kun se osti nää.


Ja yks ilmotus asia että blogini osoite vaihtuu kohta takas siihen http://walma-and-rasken.blogspot.fi/ eli jos ette löydä blogiani niin sitä en ole poistanut vaan vaihtanut vain osoitteen! Pitäkää tuo osoite nyt mielessä!:)

8 kommenttia:

  1. awwww ihana toi uuden vuoden fiilistely juttu :3

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi,mutta voisinko ehdottaa näin vain että voisitko tehdä joskus vaikka seuraavalla keralla kun teet videon niin huoneen esittelyn tai my dayn?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tietysti voin tehdä ja hyvä että ainakin joku ehdotti mitä voisin tehdä!:D Eli saa ehdotella mitä haluaisitte nähdä videolla esim. ask &dare voi tulla kans?:)

      Poista
  3. Vähänkö oot kaunis!! :o ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ säki oot kait jos tietäisin kuka oot?XD

      Poista
    2. Kiva että tykkäsit! c: Ja Kiitos, samoin :3

      Poista